tak payah over lah puki

haha,
harini aku rasa kelakar lebih sebab baru habis baca komen anonymous yang lebih-lebih.
aku menulis as anonymous juga,
dah memang aku menulis aku kau kat sini,
gaya penulisan bukan gaya percakapan,

tak perlu kau nak beria-ria,
aku lempang kejap lagi perangai dengki kau tu,
bukannya boleh bawak kemana,

tak payah nak over,
copy email,
kelakar la buto,

kau ingat ni blog hiburan ke?
ni persendirian,
tak suka , tak payah baca,
aku xde sebut nama siapa-siapa.

kau nak marah macam aku tulis nama kau,
nama bapak kau,
lanciau.

kau mesti jenis suka sebar gossip,
baca blog artis,
pergi kerja sembang dengan kawan-kawan,
forward sana sini.

haha
fuck you.
semak bodoh


5 comments:

yodd said...

Sipolan yg kau maksudkan ni aku rasa dia suka komen kat beautifulnara kot. Kahkahkah.

myzatul~ said...

sabar ye kareem.

Sue Anna Joe said...

Meh sket nak baca.

pandang said...

totally agree. myb jenis manusia yg suka troll manusia len. can godie

choo said...

haha.. pergi meninggal itu orang