If i could decide when, it would be now

Kalau aku mati sebentar lagi,
Aku harap semua orang maafkan salah silap aku,
Datang ke majlis pengebumian aku,
Mandikanlah jasad aku,
Peluk dan ciumlah aku buat kali terakhir,
Doakanlah kesejahteraan roh aku.
Jangan lupa kan masa kita bersama-sama,
Halalkan makan minum aku,
Dan kalau ada hutang yang aku terlupa,
Datanglah tuntut di rumah,
Dan kalau boleh dihalalkan lah.
Sesungguhnya aku banyak kekurangan,

Sesungguhnya takde apa yang lebih megembirakan dari itu.

3 comments:

Anonymous said...

aku doakan ko pjg umur sihat walafiat, murah rezeki. bertemu jodoh yg menggembirakan dan sentiasa dlm perlindungan-Nya. amin

-a stranger who is a fan of ur blog since she was diarrhea, peace!

aQel said...

amiin kan jugak doa anon kat atas. =)

nak copy paste la. sebab teringin gk wat wasiat cmni tapi malas nk tulis.
mntk izin ni. hehe..

Johan 'Champ' Radzi said...

Semoga.

Amin.