sounds from the kitchen


lapar, tapi malas nak keluar makan. tak tau nak cakap apa.

saya tak mintak banyak pun, hanya nasi dgn sup tulang je.
haih. itupun susah.

10 comments:

PAP said...

perghhhh kau punya peti ais tu dah macam poket doraemon aku tengok.macam2 ada....hahahaha

pisey said...

aku bagi seribu sekarang kat kau bagi peti ais tu cepat!

aku homesick ni.
huh.

Anonymous said...

makan di kfc tadi..aku tahan2 sakit perot..aku hangin ngan makcik yg keje kfc (maaf la makcik) tapi tolonglah jgn menyapu/mengemop masa manusia sdg bergmbira makan2...dan balik segalanye menjadi nyata... cirit cirit tak henti bau mcm baja organik uwekkkk mcm getah sekeraap pun ade... wohohooo.. udah2 le cirit... (sori aku lega 100% lepas tulis kat sini) btw nasi sup tulang tu kalau ko adik aku aku dah masakkan... hahahaa..

i'msosupernotcool said...

lawa peti ais...

Intan Noorazlina said...

kat atas tu dah namapk cam igloo dah... u should get a new fresh... beli stock makanan banyak2... pergh... lepas ni bukak je, amik je apa nak... heaven...

Intan Noorazlina said...

silap la... u should get a new fridge... maafkan sy...huhuhuhu

Fendy said...

dengar sup tulang tiba-tiba aku pun jadi lapar ni

Anonymous said...

mop tu memang macam penyeri kan? haha. gambar sebelum ni pun, mop kat tepi jugok.

REMY said...

SUP TULANG DKT PAKA SEDAAPP OOOO..=)

–•-•»(¯`·.¤ºo.§ñ¡þ€®.oº¤.·´¯)«•-•– said...

yang aku perasan..

jus kaler oren tu untuk sorang satu...
n cawan atas peti tu rasanya jarang digunakan...