confident level dah 100%


good morning kerteh. pagi-pagi dah hujan. nasib baik harini kerja malam.
semalam dah mc satu hari tebaring . gara-gara cirit birit ,mual-mual dan demam.
kalau i perempuan mesti i ingat i pregnant. nak kentut pun jaga-jaga. risau tersalah langkah..
i tak nak terkeluar sesuatu yang i tak rancang.
terima kasih dgn ubat carbon tu, semua dah keras. takde lagi warna warni,
kelabu, hijau, kuning, cokelat. i am back in action.
sekarang i boleh kentut kat mana-mana i rasa i nak.
keyakinan sudah handered perseng.

8 comments:

PAP said...

jaga-jaga dengan virus terbaru.
penyakit kentut tak lawas yang semakin menular masa kini.
hahahhaaha....memang tak senonoh siot.serius aku terbayang-bayang.siot.

suehanna said...

haha. tonggang air camtu teringat cite juno.

Mr. tercabut said...

confident level dah 100%, amcam pulak dgn Confident Interval pulak? huhu...

saya said...

haha!
berkaler2 taik ko...
giler meriah~

hawayou said...

thunder thunder thunder thunder thighs! (nyanyi rentak thunder bird)

hawayou said...

haha. salah2. tu rentak thunder cats.

Thunder Thighs are go!!!!

tia said...

aku pun..semenjak dua menjak ni..
aku always sakit yot.
semua kata sape bapak dia.
senghal je.

Anonymous said...

i pun membuang je memanjang dari keras sampai, separa keras last2 lelembik..hahaha... penangan sup tulang makcik aku yg sambal kicap die mak datokkkkkkk...peh pastu aku makan sambal belacan pelam yg kao2 tak ingat cecah ngan daging2 yang melekat kat sup.. sambal kicap+sambal pelam=gilosss sedap