kita dah banyak berubah. maju

dulu karipap satu biji 20sen. sekarang tiga seringgit.
dulu satu cawan air sirap 20sen. semalam aku minum sirap ais seringgit lima puluh sen.
dulu nak tengok porn beli video tape. sekarang orang layan 3gp.
dulu air panas orang buat masak maggie. sekarang orang buat siram orang gaji.
dulu kalau letupkan meriam buluh semua orang marah.
sekarang orang letupkan wanita monggolia takde siapa kesah.
dulu nama dia aznal. sekarang isis natasha. hehe
sama juga dengan syawal sekarang dah jadi shasha.

haih.

dulu kita manusia. sekarang dah tak tahu apa.

16 comments:

her HIDRA said...

haha..semuanya trendy tambah mentaliti kelas bawah yang nak jadi bangsat untuk diri sendiri,
banyak manusia arini hidup bukan pelakon, tapi purapura pelakon...
prinsip mereka'Pentingkan bodi sendiri' nak hidup...(SHITT)

thumbnail said...

kalau nak banding zmn p.ramli atau chin peng dgn keadaan sekarang
kita dah banyak berubah.berani
rempit,gay,ahlong,datuk rogol cucu
all those stuff..

msYuz said...

kita sudah dirobotkan.
insan dan ihsan campak masuk longkang.

janji poket sendiri kembung. yang kaya makin kaya, yang miskin tetap begitulah -- masuk Bersamamu.

oh Malaysiakuuuu.

Anonymous said...

msyuz , aa

capullet360 said...

mr lidah, kita tetap manusia jugak, cuma berubah dari peradapan.
tapi tang ubah jadi bapok neh, ish.. tak tau nak kata pa..

busuk la..

mollyjinxed said...

hahaah.. motip isis natasha

budak celcom tuuu

lidah said...

molly. hehe isis natasha tu skulmate aku. Masa skolah nama dia aznal. Hehe cuba search kat fb isis natasha. Msti jumpa

mollyjinxed said...

budak skolah ko keee
aku kenal.. satu vADs mahh

sreSHAziela said...

sini skrg sebijik karipap 40sen.. 3 bijik RM1.20.. dh le kecik.. mkn 3 tak ghase ape..

lidah said...

hahaha wtf haahahaha skola dgn aku masa frm 1 smpi frm 3. Masa tu dia kencing diri lagi

.darL. said...

errr, isis tu dlu err lelaki ke?

zulwaqar said...

Mak aih, gambor bebenor die ke ?

lollypopsie said...

aahahahah.. ko ni lidahhh

lollypopsie said...

oops salah account gmail!

-molly-

Lily Cartina said...

saye kenal itu isis natasha.
ahehahehhha

Anonymous said...

wow cantiknya isis nie..betul ka lelaki sebelum ni? dah transplant ka! amazing