sighhh



gambar tiada kaitan dengan entry. (gamba wedding di kuching mac lepas)


2 hari kerja malam memang lega . xperlu jumpa housemate yang di luar dugaan manusia biasa.
masuk semalam dah dua kali dia pergi kerja tak tutup pintu dengan grill. berapa tinggi tahap kelalaian manusia macam ni. mujur aku tergerak untuk bangun jam 9 pagi dan ke ruang tamu. haih.. tak masuk dengan pinggan yang dah berapa hari dalam sinki. kuali yang berapa hari atas dapur. dan tiada siapa yang rasa nak isi balik peti sejuk yang sudah lama kosong. takkan aku saja yang perlu beli daging beger, telur dan sayur..

oh my god.
------------------------------------------

oh ye, masuk harini pun, dah dua kali ayam bertelur atas aircond rumah. dan kali kedua jugak jatuh pecah atas kereta

ingat pepatah melayu, jangan di sangka aircond selamat untuk telur.

6 comments:

gua yang marah said...

gua pernah gak ada housemate macam ni

i. keluar rumah tak tutup pintu
ii. buka TV lepas 5 minit dia masuk bilik dan biar TV
iii. tak tutup sterika..

mcm sial!

mardotti zaaba said...

cakap kat dia lg skali xbasuh pggan, xttup grill pintu, aku sunat dia lg skali.

J MAIDEN said...

get out from that house n have one of ur own!! then only u'll find peaceee!

zeela lalala said...

agak2 klu tahi kucing everywhere dlm rumah(except bilik sndri), ko nk buat ape kt housemate ko?
*sgt geram*

lg satu, tuala wanita(mungkin ko tak pakai) menimbun dlm bilik air tak reti nak hangkut masuk tong sampah!
*sgt menyampah*

last, seluar kecil sidai kat ruangtamu. kadar basuhan dua minggu sekali. bygkan bergayut mcm mane.
*sgt meluat*

btol2 buat aku serabut. hahhhh..skt hati dgn pengotor.

lidah said...

maiden : i dont need much pon. cuma bila pergi keje and ruma x tutup pintu terdedah , dan orang masuk . mesti masa tu dah x boleh cakap ape2.

nia salina said...

housemate mmg smua ada atitude kan..mencik