kosong

malam last kerja , aku tak pasti kenapa, tapi aku mengantuk dan nescafe dah tak mampu nak halang aku dari tidur. biasanya, waktu malam aku pasti merayau-rayau di bilik panel man, kemudian ke operator shelter untuk menghisap rokok dan berbual.

tapi malam semalam. aku duduk depan komputer dan mereport dalam keadaan separa sedar sambil ditemani suara lelaki berumur 30 tahun ke atas yang menyanyi di microphone sempena ujian suara. mungkin dia lupa ini bukan uji bakat.. ini ujian suara lah . at least dia mampu buat aku tergelak sakan dalam separa sedar.


awak pernah tertidur dan suddenly sssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss?
waktu aku terpaksa update report haji areza si janggut panjang , sebab dia kata dia terlalu busy siang tadi dengan meeting yang berlarutan kerana issue bromine index pada product benzene.

entah berapa kali aku tertidur dengan tangan atas keyboard dan ssssssssssssssssssssssssssss. punah ranah report. sssssssssssssssssss rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr vvvvvvvvvvvvvv jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj. hehe aku bangun tergelak sendiri . penuh dah screen. siap dah report. haha

maaf lah. tak tau nak cakap apa. aku bosan

2 comments:

Zulfadli Zainal said...

masa tulis ni pon kau tertidur atas keyboard ke?
haa.

Cikgu Puaka said...

rosak keyboard air liur ko mleleh atas 2.eww