tidur, tutup lampu, flickr dan rambut

puas tidur.
jaga tidur jaga tidur jaga tidur.
legaa.

oh ye. terima kasih mister anonymous dengan komen serta karangan yang disertakan tentang issue tutup lampu tempoh hari. tengok lah , hari ni, semua orang mesti dah hampir-hampir lupa tentang 28 mac 2030 hours . tak perlu rasa bersalah menggunakan elektrik, kerana kalau bukan kerana electricity , kita masih lagi menaiki kereta beroda batu seperti flinstone dan sebahagian besar masih lagi menaiki keldai untuk pergi bercucuk tanam.

manusia, angan-angan tahi ayam tu dah macam tahi hidung. sentiasa je ada dalam hidung. tak dapat dipisahkan. tutup lampu dan berarak. Mana ada jadi apa-apa macam tu. kencing sahaja lebih.



jadi aku pertama kali membuat pembelian melalui internet dan sukses. aku tidak membeli baju , seluar, mp3 , kereta, fleshlight mahupun dildo. aku berbelanja hampir seratos ringgit untuk akaun flickr pro . yang aku tak pasti apa bezanya dari sebelum ini.

sama je.

malam ni kerja lagi. last night. aku rasa seperti mahu memotong rambut kerana rambut aku seolah-seolah menjadi masalah kepada semua orang. dan membahayakan nyawa manusia sekeliling yang berada dalam skala 2m radius. Kali ke lima atau keenam aku kena tegur dengan manager sumber manusia. Tak stim langsung.


7 comments:

- Isabella - said...

manusia dan angan2 macam tu, aku baru tahu okey..

bukan sentiasa ade dalam hidung lah, dibuang:))

.AzFaRuL. said...

bkn ke flickr pro tidak membataskan tugas memuat naik gaambar & video? tidak seperti flickr biasa yg hanya membataskan 100mb sebulan shj

Jarri said...

ada cara untuk mendapatkan flickr pro dengan harga yang lebih murah.

aku beli rm100 untuk empat tahun.

lidah said...

Kimek. Cmne jari jemari?

bakrihafizhisham said...

camne dowhh?
aku pun nak!
kalau tak,
rm75 setahun.
cheyt!

lidah said...

ade jual kat ebay ke natang jarri?

Jarri said...

bukan kat ebay. itu dipanggil flickr gift.

kalau beli cara biasa, harga adalah rm75.

tapi, kalau org yg dah ada flickr pro, dia boleh hadiahkan flickr pro kepada sesiapa sahaja dengan harga yang lebih murah (aku xtau berapa). orang yang otak bisnes akan buat bisnes dengan cara ni.

cuba kontek bedshape (hafidh 0128742587). aku beli dari dia lepas terbaca dalam satu forum baru-baru ini.

selamt membeli belah.