solitaire analog dan list comparison




suatu permainan nasib. kemenangan ditentukan sejak mula deck di shuffle.
aku bosan sangat harini. siang-siang semua orang biasa kerja. tinggal aku yang special je di rumah. kerana sangat jemu dengan digital dan alam maya, aku main solitaire analog di ruang tamu sambil menonton sweeney todd
malam semalam kerja memang basah. hujan yang tak henti-henti.
aku dengan baju hujan ropol-ropol kehulu-hilir dengan basikal, sebab truck dah habis orang lain pakai.
semua pumphouse naik air, kalau tak faham apa itu pumphouse, pumphouse ialah
rumah pump. Teratak yang tiada dinding , dibuat untuk meletakkan pump.
kehulu-hilir aku dengan basikal di tengah-tengah hujan. membantu operator
dengan pump untuk mengeluarkan air dari pumphouse.
dan , lebih malang basikal tiada brek.
jadi, setiap kali hendak berhenti aku terpaksa seret kaki atas jalan dan lajak sehingga 50 m, (macam masa kecik-kecik nak pergi mengaji ) ,akibat dari kawasan plant yang sedikit berbukit..sheyt.
basah habis. kantoi boxer bunga-bunga merah
-------------------------------
oh ye.
lupa pula tentang list comparison semalam.
awek 1 - masak sedap
awek 2 - masak selalu masin
awek 1 -lepas kawin kena pindah jepun (sebab awek 1 orang jepun)
awek 2 - kena raya kelantan, every year!!
awek 1 - x banyak cakap
awek 2 - cakap lepas
awek 1- kaki cantik
awek 2 - jari kaki lagi panjang dari aku( housemate aku)
awek 1- jarang merajuk
awek 2 - cepat meradang
awek 1 - not virgin
awek 2 - virgin
awek 1 - makan babi, minum
awek 2 - islam , x minum x makan babi
awek 1- rich
awek 2 - rich

19 comments:

kupaslaroren said...

kalo ko tak tunjuk bukti tuh aku macam tak caye je pok..mejoriti lelaki memang wat list mcm ni ker? :D

Shaira Amira said...

#1: waktu bujang

#3: wife-material (kalau tak terlibat dgn apa2 aksi 3GP)

iamstradust said...

kalo awek makan kucing ko nak tak?

iamstradust said...

wei gila

asal nama aku jadi razak

siot jer hang ni

pegang kote kang

ririn aina said...

ish..

ape ah baby razak ni.
sesuke je nak pegang 'harta' org.

:p

m said...

kau kenapa loser sgt main solitaire mcm tuh? mmg permainan baru yg cool ke skrg?
jom main poker weh malam ni.

haha list list

Anonymous said...

awek due sesuai buat bini,awek satu sesuai utk berseronok. amacam?

.khairi. said...

kalau tak tahu nak pilih yang mana..
gugurkan semua,cari yang baru..amcam?hehe

"romen malam je,siang haram" tu kenapa?orang jepun memang tak boleh romen siang ke?

Zulfadli Zainal said...

kan aku dah cakap.
awek 1.
cuma dia makan babi ke.?
ergh.tapi aku lagi suka raya jepun dari kelantan sebab mesti diowrang pkai skirt masa hari raya.

Unknown said...

reality suck..its been a while since i updated mine -.-'

Anonymous said...

mcm boleh cari baru ja...

Nurul Khairunie said...

solitaire analog?
sweet.
=)

Jarri said...

awek jepun la. awek jepun. nanti dia xmakan babi dah la.

mesti macam maria ozawa. kalu tak pun, sora aoi. tapi aku lagi suka sora aoi.

joabdullah said...

nk cr awek ganu yg pandai buat kepok n urut mak mertua!hahk

Anonymous said...

awek 1. knp awek 2 wife material?xphm aku

s a L o m a said...

mula2 macam berminat dengan awek 1.tapi masuk part makan babi,aiyakk..makan babi time seks ada bau satu macam oo..bau babi.tatau betoi ka dak.ahahahha

s a L o m a said...

mula2 macam berminat dengan awek 1.tapi masuk part makan babi,aiyakk..makan babi time seks ada bau satu macam oo..bau babi.tatau betoi ka dak.ahahahha

Sheera_K said...

hahahaha bole main compare siap tulis plak tu..

good2... boleh dipraktik kan ni..

bydway carila awek yg boleh menghappykan n fun to be with..
kalau kaye masak sedap sume tapi kalau tak happy watpe..

lidah said...

kupas : ahaha betul. aku xsuka tipu
shaira : hahahaha
isyam: haha
nurul : haha. sweetkan? macam i
jarri : awek jepun tu xnak convert
melodrama: haha adaaaaa.u never knoww.
maiden : so? awek mana?