kings of leong

jumaat malam sabtu, nothing special today.
semua macam biasa. hujan lembab basah-basah.
sihat pon belum sampai kepuncak. walaupun setiap minggu menuju puncak.
haha. hari ni aku tonton one in a million, dan aku terpaksa potong zakar dan mengaku,
tomok memang something.
cuma perlu tukar nama pasti cool.
haih. oh ye.

aku luang masa sejam tadi , untuk ke midvalley sebentar mendapatkan cd 'kings of leon'.
aku tak pasti sejak bila wujud adik-beradik yang lebih cool bapak dari 'jonas the sissy brothers', jackson 5 dan KRU. kegembiraan aku yang sungguh diluar dugaan

terima kasih kedai music rock corner midvalley.
penat carik dari texas, new york ,florida, sehingga ke alamanda putrajaya, semua dah habis.
---------------------------------------------------------------------------

aku sedang gembira dengan safari yang seksi

5 comments:

KhairulAqmal said...

a`ah. tomok memang ada sumthing. wpun dlu aku salah seorang anggota "geli-tomok"

Anonymous said...

memang tomok perlu tukar nama

Anonymous said...

kings of leon punya molly's chamber best.

dorg memg dari dulu best!!

NULEYA said...

nasib baik baju kings of leon kat rupert haritu tak cantik kan. kalau tak mesti menyesal tak beli. hahah

[siti] said...

yesza.safari mmg seksi dan menggiurkan.