pilih warna kegemaran



sekarang boleh pilih warna masing-masing...

-----------------------------------------------------------------------

hm. kecoh sekarang dengan berita india mati selepas soal siasat dengan polis.
dengan kesan-kesan lebam , dan cedera akibat besi panas.

siapa punya kerja ni?
tak perlu sesiapa jawab, semua orang boleh tahu.
kejam...

india pun manusia juga.
pencuri pon manusia juga.
selagi dia tak bunuh orang, i tak rasa dia layak kena siksa macam tu.
polis sendiri baik sangat ke?
kawan i , pernah cerita kat i,
masa dia di shah alam, polis sendiri minta tolong dia jualkan dadah.



macam mana tu?
belum kira dengan rasuah. natang.
kejam macam yahudi.

..
tak kan nak tunggu 13 mei sekali lagi?
inilah bila samseng-samseng diberi kuasa.
semua ikut suka hati mak bapak dia.
bukan u tak tau.
semua tunggu je peluang ni.
politician is chicken.
tak ingat cerita "perempuan cina" kena ketuk ketampi sambil bogel dan menggiurkan?
keccoh. mca semua kecccoh.
last-last perempuan melayu chinese look.
terus senyap.
renung-renungkan dan selamat beramal.
sekian,
lisa dari texas melaporkan.









14 comments:

anas afrohead said...

kerana nila setitik..
:)

luna abdullah said...

tade satu pun fav colour saye

lidah said...

afro : dah banyak titik dah nila . separuh belanga dah. semua orang tau...

syuk said...

yeahh...isu hangat beb
kaler tu semmart
ko memang encik kreatif

Jarri said...

jentik sikit.

Helmi Razali said...

sambung sikit
...pencuri pun manusia,
tapi pembunuh pun manusia jugak.

even pembunuh dah bunuh orang, kita tak berhak nk bunuh dia balik kan. Itu urusan tuhan (dan campurtangan pihak mahkamah)

p.s. adakah orang zionist termasuk dalam kategory ini?

kekeks said...

-bernama

Anonymous said...

малолетки порно фото ххх http://free-3x.com/ малолетки и деды секс free-3x.com/ школьницы двое секс фото галереи студенты [url=http://free-3x.com/]free-3x.com[/url]

Anonymous said...

смотреть порно училок http://free-3x.com/ студенточка порно онлайн free-3x.com/ порно студентов [url=http://free-3x.com/]free-3x.com[/url]

Anonymous said...

...please where can I buy a unicorn?

lidah said...

try e-bay. they have everything there

Anonymous said...

порнуха короткая
видио про секс
глубокое проникновение порно
хуй галереи
ебля сживотными

Anonymous said...

It is certainly right

Anonymous said...

[url=http://ebiteua.com/forum66-prostitutki-kieva-i-oblasti.html]Проститутки Киева[/url]