yahudi

kalau hari ini aku tanya, siapa yang paling engkau benci?
dan kalau kau jawab mat rempit dan penagih dadah.
sesungguhnya kau memang celaka.

kerana, orang yang kau sepatutnya benci dan rasa hendak langgar sehingga mati adalah yahudi
motherfucker.

penat sudah hari-hari tengok.
macam-macam. kalau setakat rumah di bukit antarabangsa roboh kau dah kecoh ,
tak puas hati dengan penempatan di balakong, yang kononnya tiada pintu tiada air tiada tingkap.
memang kau patut kena bedil.

budak-budak mati, remaja kena tembak , kena tanam, perempuan , makcik-makcik,
semua peraturan perang dilanggar. atas alasan keamanan.

puki lah.keamanan macam mana.
jangan diikut teori big bang. bukan semua benda boleh tercipta dari letupan.

tolonglah. pbb sekadar mainan je.
kita boleh pi kencing kat depa.

semua sama , memang yahudi kafir keparat.
baik bunuh dari anak bini, semua kaum kerabat..
semua patut mati.

15 comments:

Oh-Sugar said...

ape harus kita buat?

hoi, yahudi, AS haram jadah hati kau terlalu busuk. bernafaskan bangkai babi. sehinggakan bau derita simpati tak lagi kau dpt hidu.

syuk said...

Derang pasti tenggelam dalam kezaliman

gnela said...

Yahudi OGOK! Celaka mereka!

sa said...

Celaka pada mereka yg jahat. Yahudi yg tak bsalah tak perlu kita hantam nnti kita pon kira tergolong jga mcm mereka yg busuk hati itu yg mmbunuh orang2 yg tidak bersalah.

lidah said...

pernah tgk budak2 kecik yahudi conteng atas peluru, from israel to palestinian?

Anonymous said...

Thousands of Israelis protest against the war in Gaza
http://www.youtube.com/watch?v=mc9DN2Oi0-w

Anonymous said...

jew will always be jew. screw them

doloh said...
This comment has been removed by the author.
doloh said...

yahudi laknat!

org awam yahudi pun patut dibunuh!
kill em all!

Mrs.bubu said...

dorang sialan
takde hati perut
bunuh sesukati
aku doakan balasan untuk mereka

Jarri said...

aku pernah dapat email gambar tu. memang celaka.

nak tanya, sanggup ke boikot?

tiada McD, Starbuck dan lain-lain. sekadar mencaci tak cukup beb. kena ada tindakan beb.

BOIKOT!

ASAB said...

??gimana fikirnya kalian? kebencian?

hm.sama aja.

lidah said...

dear ASAB.

then? apa kami perlu rasa?
gembira?

keputusan hanya ada 2 , ya atau tidak, sokong atau bangkang, suka atau benci.

tiada neutral . tiada.

so , what do you feel about this massacre?

kalau anak anjing pun, ada orang bunuh macam tu saja, aku pun benci orang tu.

kalau kanak-kanak comel kena colek dan rogol, walau siapa pun dia, aku akan benci juga pada si perogol.

sama je benda ni. jenayah ni dilakukan terang terangan, dan tiada siapa boleh selamatkan siapa-siapa.

kalau kau gembira tentang ni.
aku khuatir sangat dengan kau.

ASAB said...

Write with a rational which is not fired up by emotions.

Would all these rage bloggers be emotional when hearing about the death of thousands in Tibet,the guns blazing in Mogadishu,the starving streets in Jakarta etc.

the big corp touches everybody in the most sensitive part, the heart and the beliefs. All the major players on the round meeting table in the so called PBB are acting sad and just floods it with a 'no reaction' action. This conflict has been ages my friend.

Why not be mad and angry at all the rich mega-corps who are the master minds of all these happenings. Mostly everything we consume in the market is a contribution to the war. What we see on the news is just another world drama to feed the minds of the masses which leads to more madness. Vile speeches from Geneva and a dark humor by the WTO.

i'm not trying to stir up a war with you. I'm just asking have you analyze well about the whole 'war scenario' or are you just taking it from the surface where the newspaper is writing about. Society is being told by Mr Big to buy truth they tell on TV.

peace is for sale.

lidah said...

we dont need tv to tell us which is wrong or right.

everybody know the actual situation.

whatever it is. thanx for ur opinion.

im just speaking wut inside my mind. my perception.and how i feel about the war