rubick cube





2 3 hari ni, aku rasa, aku ada masalah nak berbual dengan orang yang berhampiran. aku pun tak pasti kenapa.
paling lama aku mampu bercakap pun 10 minit. lepas tu masing-masing diam.
topik-topik biasa yang aku selalu dengar , tapi masih tak mampu nak turut serta.
walaupun yes, kadang-kadang tak faham apa mereka cakap.
bola
kereta
2 benda ni, dah jadi kegemaran lelaki tipikal untuk jadi bahan perbualan.
last week, fairuz tanya aku.
"mu team ape?"
aku tiba-tiba terdiam sekejap, lepastu aku jawab
"selangor. ha haha sambil ketawa tak ikhlas"
semalam pulak, masa aku tengah tengok berita dengan kawan housemate aku
" hish, kenapa dia tukar masuk totenhem pulakk" sambil pandang kat aku
aku boleh jawab
"ha tu lah, hish"
tadi, jiran aku datang rumah borak-borak tentang huruf dan nombor . EK dan SRdua puluh.
" kawan aku nak EK , berapa eh harga dia skarang?"
"ala, kau try enjen sr20, power sangat betul"
aku diam je, "ha, betul betul " sambil gelak tak berapa ikhlas.
aku mana tau. kereta aku enjen memang dah siap dia kasi.
aku rindukan perbualan-perbualan yang aku boleh turut serta.
bercakap tentang harimau, unggas, laut, dan 3GP melayu.
shit


8 comments:

reny rino said...

tak suka dgr pbualan kereta dan bola jua

Fendy said...

aku kalau lepak ngan mmber2 abg aku pn benda yg sama akan berlaku. diorg sembang enjin kete aku x faham ape pun

Violetz said...

Hehe..
Cam kelakar la plak wak neh..
Dah x phm.. iyerkan ajer lah ye?

^_^

Rambo said...

itu normal kot.

gua juga penah ada dalam kasut lu. berbual bila perlu. diam lagi ok sbb tak masuk kepala.

syuk said...

sabo beb..stock sini mmg layan kete je topik die

orangorang said...

bosannya klu asyik2 ulang citer hal yang sama. klu orang2 lepak dgn kawan2, byk je yg boleh digelakkan. happy sangat.tapi bila dah masing2 ni bz, ssh btl nak jumpe.nak harap sembang dalam YM je.

iyan said...

area tempat keje ko mmg ramai bdk keta...
muda2 da pakai keta mahal2...
byk betul dwet...

chykeenzachary said...

hahaha..kamu anak muda