cuti


hari ni saya cuti. esok saya ada training.
hari ni beras habis. saya pergi kedai beli beras jati nasional.
nak beli 10 kg tak cukup duit, bawak sikit je. jadi saya beli 5 kg saja.
menu tengahari hari ni ialah, ayam goreng kicap, dan kangkung goreng belacan.
sekarang saya lapar lagi. saya pun tak faham kenapa,
sedangkan baru 3 jam saya makan tengahari.
takkan saya semakin besar.
28 januari saya balik, cuti sampai 2 february.
wuuuuuu..
oh ye. selamat pengantin baru adi tahi dan hidd tahi.

6 comments:

Sue Anna Joe said...

macam sedap je ayam goreng kicap ngan kangkung goreng belacan.

kupaslaroren said...

ko makin rajin masak n makan yer..huhu

lidah said...

haha, tu lah. aku masak mmg sedap.

haha.

syuk said...

beras jati sejati

p/s thumbdrive nnt aku pass, aku ada di kota lumpur skang.papehal aku roger lu

Aie said...

oo selera bujang

yeah.

chykeenzachary said...

ha..nak tau tak knp da mkn tp masih lapar? mesti sebab lupa baca basmallah dan doa mkn...

lepas ni jgn lupe lg yer... hehehehe