ngantok

siapa nak tahu.
aku tak suka lipas.aku tak suka meeting.
perasaan tak suka pada meeting tu sama je dengan perasaan aku pada lipas.memang aku malang. seperti disumpah dengan sumpahan keras untuk aku lemah dengan meeting.umpama kriptonite pada superman.
dan untuk aku yang super ni, taruk siapa saja depan aku untuk becakaplebih dari 30 minit memang jangan haraplah aku dengar.tidor sudah menjadi senjata utama.aku bagai tak hiraukan pangkat dan rupa sesiapa pun. pasti akan tidur.
bukan meeting sahaja sebenarnya, tazkirah, kelas, ceramah , assembly.. pastitak tahan lama.
mangkin.penceramah umpama ubat tidur.kadang-kadang aku tak faham dengan golongan yang mengalami insomnia.mungkin apa yang mereka perlukan ialah bakat semula jadi aku.


setangkas nobita .

8 comments:

Monitor said...

hahah sama lah ngn aku..

sepeti si dungu yg x phm aper2.

kebosanan.kemaluan..eh kemalasan!!

perempuan cerdas said...

Nak lipas pupus.

M

C a R t i N i said...

`setangkas nobita'?.. mengapa?..

david santos said...

Nice week for Malasian people!!!

moqblure said...

hahaha...

setangkas nobita..

zzzZZZzzz.

*dah takde karya dari org itu..sudah mati...*

Farock Bukan Nama Sebenar said...

nice blog Simple hoT! Klimakz!! ahahHAHA

http://ilmu-hitam.blogspot.com/

Muti'ah Hamid said...

aku seorang yg mcm menghidapi insomnia :(
best nye jd ko senang tdo!;p

DEn said...

lipas?? aku xsuke lipas!

tdow?? aku dewa tdow!
hahaha

max aku tdow... 16jam. hahhaha

leyh kawan dengan coala bear.. die pon tdow 14jam jerk ;p