kames.com

hai thursdayyou're so cold today,raining heavily from dawn till day,all my baju basah and blown away,habis kotor .. oh you just made my day.
minggu ni rehat lagi.tak mahu balik untuk saving lebih uwang.siapa kata 3 ribu setengah cukup.bagi berapa ribu pun tak cukup.
potong epf, income tax, sokso, sokmo, bakso tinggal cukup-cukup.
kerja lalala kerja kerja lalala.
working is not simple nor easy.try imagine this,
all this while, we have been playing with people around our age,maybe tua setahun dua. but now,semua dah beruban, anak dua tiga empat lima.
telling them what to do, or giving orders is not easy.lagi-lagi untuk aku.muka muda, perangai kurang matang ,walaupun tubuh sasa, aku masih berjiwa enambelas tahun.
aku tahu semua orang pernah rasa macam ni, tapi aku tak peduli.aku nak cakap jugak...aku tau aku memang lame.
tak sabar nak start syif, kerja empat hari cuti empat hari.boleh bukak burger stall.
nak buat macam mana, crude oil price jatuh hari-hari.tambah lagi harga diesel pon tak malu-malu untuk jatuh serentak.
hamsap .

1 comment:

aNa said...

haha . this one's funny =)