hari ini saya rasa marah

hari ini saya rasa marah.
marah yang di tahap paling tinggi.

mari saya ceritakan kisah yang pasti buat anda semua marah.

satu hari, jam 530 am, ada seorang lelaki dari johor datang ke kuala lumpur,
dengan beg berisi resume, sijil-sijil sekolah, kolej dan universiti .

di kuala lumpur, di perhentian serdang to be exact.
dia berjalan menuju ke stesen petronas yang terletak 200m dari posisi sekarang,
sedang jalan , dia dihampiri 2 org lelaki aneh dengan motosikal bersenjatakan parang,
lalu ambil beg lelaki itu, kemudian di belasah menggunakan parang .

mujur parang yang digunakan tumpul.
so, sijil semua burn begitu sahaja.
niat untuk pergi temuduga pun terkubur begitu sahaja.
dah la kena samun, kena blasah lagi.
nasib tak putus apa-apa.

saya pasti anda akan marah. sesiapa pon akan marah.
apa kata kita bawa pistol, dan tembak mati semua rempit yang bodoh ini.
kita langgar seorang demi seorang sehingga semua cacat.
kita bom motorsikal mereka .
tetak kepala mereka.
hancurkan kaki mereka dengan masukkan kedalam mesen menuai padi.
bunuh bunuh dan bunuh.
polis tak boleh buat apa-apa ke?

oh lupa, polis banyak kerja sampingan ,
tahan orang minta rasuah tepi jalan,
jual dadah,
berzina dengan pondan.


haih. marah betul.

9 comments:

Jarri said...

kareem,
mat rempit bukan semua peragut.
tapi mat rempit pun satu masalah jugak.

kesian.

lidah said...

tapi sama je. rempit tu pon aku rasa nak langgar je. semua sampah.sama je

fynn jamal said...

lidah,
tulisan kau sesungguhnya vanilla iceblended stafak.

addictip.

fandi said...

haih. celaka sungguh mereka itu.

Fendy said...

rempit yg hina

sreSHAziela said...

moh le kite beli bajak n langgo meke2 ni.. jom2

blitzizni said...

haish..
marah sungguh..
aku ponx rsa marah gak neh..

reny rino said...

lelaki itu kmu ke?

EM AN said...

ya, saya anti rasuah. kata diorang.