happy meal


tepat 630 ptg aku bertolak, hujan memang tak beri peluang langsung,
dari cherating straight sampai KL hujan lebat tak henti-henti.
nak kencing RnR jauh, nak drive, x nampak jalan...
aku terus pandu laju dengan harapan akan jumpa kawasan bebas hujan.
tapi memang tak beri peluangm terus menerus sampai kuala lumpur.
risau aku, sepanjang perjalanan kereta terbabas memang bertimbun-timbun.
sampai kuala lumpur, singgah sebentar lepak di rumah hezry dan di heret aku
ke practice sampai pagi. memang lebam ...
hari ni tiada yang menarik, cuma tadi terlihat pakcik miskin meminta air sebab haus
di mcd, dan malang sekali, semua hanya menggelengkan kepala dan tak bagi langsung apa-apa.
kejam betul.
nasib orang mcd baik bagi air free kat pakcik tu.
baru lah happy meal .....



15 comments:

Littlesilence said...

mudah2an murah rezeki orang yg beri air pada pakcik tu kan?

saya suka happy meal!

... said...

nape en lidah x bagi?

Qia Rosli said...

mmg happy meal.

setuju dengan silence.

saya pun suka happy meal.!

:)

lidah said...

sebab aku baru nak bg org mcd tu dah hulor air

Anonymous said...

sungguh baek org itu.=)

Aniely said...

ohw kini ku menggerti maksud happy meal.....

Aniely said...

Tp lagi la Happy meal, kalo abg am banje janie bege mekdi ..hahha best tuh

mollyjinxed said...

hey u
nak happy meal

Jsmn said...

woh. aku g umah nad tapi kau takde. lupa plak ahad kau keje. hhehe

gdsjht said...

mana gambar gambar kita yg comel tu? saya rindu awak sampai demam. sweet tak?

Littlesilence said...

lidah said...

sebab aku baru nak bg org mcd tu dah hulor air


tak pe la kalau awak tak kasi pon.. sekurang2nya..awak ada NIAT utk tlg org tua tu.. NIAT tu kan penting.. skurang2nya dapat pahala jugak..!

ini pon Happy Meal!

paperheART said...

its 3am and i'm broke and hungry... :(

akubisikdisini said...

grrreatt!
hmm...saya link kan kamu bleh?

david santos said...

Great!!!
Terima Kasih!!!

enot.midori said...

hmm tulah..

dahlah pegi mekdi men jalan je tak hajak..menci..hahah