final year project

slamat pagi .
masa sehari dari 24jam telah dipotong kepada 15jam sahaja.
semua jadi tak sempat. aku dah makin kacau bilau dah. pada siapa aku nak berharap?
balik-balik mengeluh. lemah sangat.. tapi aku mampu buat apa lagi?

2 minggu deadline, mati kalau tak siap..persetankan semua aktiviti lain.
aku dah takde masa nak senyum. perlakuan tu buang masa aku ,
bernafas juga perlu aku kurangkan, kerana ia juga banyak menggunakan masa.

sempit dah ni...

no more fun.
masa untuk berhenti bernafas.
dan mula gali kubur sendiri

7 comments:

dila raden said...

boleh rasa

MOLY said...

ari tuh senyum kan ??
:D

m said...

kau tak keseorangan beb. memang tahap kritikal skang. gud luck weh, sket je lagi

muahahahaha (gila)

marhaen vintaj said...

terus berusaha.
aku juga tahap cipan dah suntuk masa ni...
cuak, risau. segalanya...

projek tahun akhir .....

berusaha..berusaha..

Amak said...

hai lidah.
aku dah TAG kau. Sila lah ke blog aku untuk melihatnya.
thanx.

little e=two said...

owh saya pun benci dgn final project & segala asgmnt

Neverland said...

jangan give up