ramlahram.com

cuaca panas terik , bulan sangat panas hari ni.


badan semakin sasa, risau lah. ketak-ketak mula timbul. risau aku hilang daya tarikan . perempuan sekarang sukakan lelaki buncit dan tiada rambut.

"lepas main, tinggal lah.. ha ha ha, padan muka"..

agak kejam bunyi nya, tapi ini yang aku dengar.

hebat dan kiut. mungkin perempuan ramai yang tak sedar , mungkin sebab dia buncit perempuan suka, lembut ada kusyen.

"15,19,20,24 semua dah rasa... very niceeee.. "

mungkin sekarang harga pussy adalah seringgit dua. bukan nak marah , tapi kita perlu mula berfikir. kita itu adalah perempuan.... termasuklah lelaki yang meniaga punggung.

gula yang berlebihan dalam kata-kata boleh menyebabkan diabetes .
amalkan buat bodoh pada kata-kata manis lelaki yang menjaja batang kalau tanak kena jolok dan tinggal..

namun sekiranya nak main, dan tiada niat bersama , buat je la.
aku tak marah pun. sila sila... kondom bocor baru tau.

akhir kata, pelihara pussy , beri makan dan minum secukupnya.
gyaboo...

1 comment:

alia detsiwt said...

ahahaha terasa siot the 1st part... lelaki buncit dan tak berambut. hmmm... damn!!!

ok ok part buncit tu kansel. i just tak suka laki kurus. but that does not mean i ske yang gemok la... aaaaa... and botak sangat turn on. itu saja.

btw ai mis yu