oh pappi

lega , mandi hari ni. hilang panas satu hari.

30 dec 2007, kawin dah maizatul sara, ex schoolmate aku masa dulu-dulu kecil-kecil.
lepas ni 10 february, afiq pulak , tak sabar-sabar dah nak main.

hmm. teringat balik buat aku marah . agak marah. mungkin kecil hati. dia dari aku usia berapa tahun, tak pernah nya luang masa . kerja kerja kerja lalalala kerja.

30 hari kerja untuk 40 hari. ( satu hari amik dua shift kadag-kadang).

bukan aku kecil hati pasal itu, mungkin ada juga kot. pernah aku teringat janji dulu,

"nanti kita pergi holiday satu family"..
sumpah aku tak berharap.


sekarang things getting worse. sejak blogging. sejak buat ramai kawan alam maya, pusy dan batang. entah...

lepas makan terus le depan laptop.
lepas sarapan tak berhenti-henti online sampai masa untuk ke kerja.
balik kerja, online sampai ke 5 pagi.
ym. blog. ym. blog..
umur dah 60 tahun... bila aku nak mula rasa ada ayah ni?

teknologi kadang kala memang puki.

apa aku dah jadi bayang-bayang je? mak ? adik?

terima kasih tuhan, pmr adik lengkap. penuh keputusan. 9 A.
"belajar rajin-rajin , nanti dapat result bagus-bagus" pesan dia

tapi lepas dah bagi.
emak
" jom, bawak adik pergi melaka jalan-jalan"

dia
" tak tahu jalan lah kat melaka tu, korang pergi lah"

dalam hati kecil mak, kecil hati sangat.. tak sudah-sudah menghadap laptop.

----------------------------------------------------------------------------------------

macam mana dengan masa yang di luang setiap isnin berbual berjam-jam di coffee bean,
tak pernah , aku adik dan mak merasa di ajak keluar.

mungkin 4 kali setahun.

oh god. macam mana orang sekarang boleh berfikir semudah itu untuk kahwin, main dan beranak?


baik cari pelacur dan jolok .

what the fuck

5 comments:

alia detsiwt said...

i curse technology every alternate day. years ago you'd never thought that something so futuristically good will be the reason to the down fall of mankind.

mollyjinxed said...

yeah.. ahahha betul kata alia itu

apa² pon peeps

happy new year k!

may 2008 is more fruitful.. brings more happiness less jinxed.

:P

jangan asyik sentap.. jaga jantung tu skit

a n n e. said...

hye lidah,
tompang lalu,

happy new year!

alia detsiwt said...

more fruits for molly!!! wooohh...

jasmine said...

[some] orang = karut.

oleh itu jangan jadik karut.

hepi 2008 dude.