hari dah malam , balik balik

jam dah 1246 am. pagi rabu dah. esok aku perlu segera menghantar gambar untuk di print. sehari ke sehari aku tangguh. aduh.. memang masalah semulajadi aku menangguh kerja.

keputusan peperiksaan lepas dah keluar dengan gilang gemilang . tak pernah aku rasa sebawah ini, lebih rendah dari kadir, malah jauh lebihj rendah dari suzy.. teruk habis. mati kalau mak aku tau.


masa sekolah dulu, kira-kira 6 ,7 tahun lepas boleh la lagi tipu result. seingat aku, keputusan peperiksaan yang betul yang mak aku betul-betul tau ialah pmr dan spm. lain sume kelentong habis. bukan apa, aku sibuk dengan aktiviti tambahan lepas sekolah, aku ni orang penting dalam sekolah, kedudukan bawah sedikit dari ustaz kamarul arifin.

haih, sekarang dah tak boleh, keputusan pasti sampai rumah, hanya dengan membunuh posmen baru aku boleh terlepas dari pengetahuan result oleh kedua ibu bapa ku.

haih, letih lah belajar dah 4 tahun kejar pepriksaan je, bughet, aku mahukan kebebasan belajar dan tenang dan tak perlu bergegas2. pungkoq.


ngantok lah, prom harini panas. bora ombak bukanlah tempat terbaik untuk buat prom night , mungkin kerana budget yang kecil, dengan panas dilengkapi baju sejuk jacket yang aku kenakan membuatkan peluh basah penuh semua sudut tanpa berbelah bahagi.. namun, awek aminudin baki memang panas habis, semua memang goyang-goyang.


ha ha ha ha.. go go thunder thundercat wooooooooooo.. ( . )( . )

No comments: