peniaga sumbang dan pakcik mulut burit

hai alam sekitar, pasti letih dan panas dengan cuaca bumi yang tak menentu.

harini, aku keluar seperti yang aku rancang semalam, ke direct photo untu menghantar gamba untuk printing, dan dengan syabas nye terserempak dengan seorang pakcik yang kuat ke surau, mungkin ajk surau kot. bagus pakcik ni. rajin .. aku mengambil langkah gedik dan senyum sambil mengangkat tangan, ye, dengan senyum seperti kerang busuk pada pakcik tu, namun seperti biasa, dengan muka masam pandang aku dan terus berlalu.. hm, apa masalahnya pakcik?
saya tidak pula bermain puki bini pakcik ataupun merogol anak perempuan serta membuli anak lelaki pakcik. kenapa sebegitu setiap kali saya senyum dan angkat tangan?, pasti dibalas dengan muka masam , semasam cipap keldai yang hanyir.

mungkin dari kecil muka nya sebegitu pepek.
pakcik. fak yu.

tidak lupa juga pada peniaga baju , yang mungkin rasa beliau tshirtnya menjadi pujaan ramai, bukan semua, tapi seorang saja dari mereka semua. anep kot nama nya kalau tak silap. yeh anep peniaga tshirt charrot. ha sebijik aku tulis brand beserta nama si palancau ini.

ahad,16 december 2007, aku datang dengan senyum pada mereka, pada anep yang sedang duduk menjaga barang-barang.. aku tegur sambil senyum, "hai, aku hari tu ada booking dah, hehehe tapi kirin terjual plak baju aku, he he".. tiba-tiba dia terus membalas, "kitorang memang tak amik booking-booking order-order, kalau kau nak kau datang sendiri kat booth-booth kitorg. leceh..." aku bukan marah pun, aku hanya nak mulakan topik perbualan, burit ang lah. and bukan aku yang nak sangat booking, kirin yang offer aku nak book tak, kalau nak dia buatkan untuk aku.. tak pernah aku terhegeh-hegeh. anep, sila belajar bersopan santun dalam perhubungan , tak cool ok macam tu. aku nak support member je, nak beli barang korang.

yes, and yet you are so dumb and takde nilai-nilai manusia berpelajaran. stupid ass mother fucker. wee huu.. lega aku. harap-harap kau masuk kelas bahasa melayu supaya belajar perkataan-perkataan dan cara menyusun ayat supaya lebih murni ok ...

wah lega.. fuhhhhh

4 comments:

Bob Dyldo said...

selingan (terkeluar dari topik post)...aku ade bace orang bercerite pasal release ko la ape... ko ade band ke? apasal tak share ngan aku... boleh aku review album ko...hehehe. cipap la ko lidah ;P

lidah said...

ahaha aku design cover je. ahahaha juboq la bob dyldo.. nahahahah aku mana de release ape2. tahi je yang aku mampu release

gadisjahat said...

anep tu yg pakai spec tu ke? okay. org yg biadap macamtu cam layak kena semburan kan kan? tungguuuuu, berani kau ganggu anak dara aku eh anep. nyaha

lidah said...

hahhaa aah tepat. muka macam buntut