adakah malam dimatahari sangat sejuk?

selamat hari isnin .. good evening teacher....

mulut kejang lepas habiskan kerepek ubi pedas satu bekas.
rabu baru 2nd paper. haih. project design. susahnya..
perlu ke aku bunuh thomas dan curi kertas soalan ?...

hujung minggu yang aku boleh katakan biasa dan tiada apa menarik. tiada aktiviti keluar kemana-mana. aku rasa umur buat aku letih beseronok.
aku rasa lebih selesa duduk dan tidur dengan tenang di rumah.

sabtu tak dapat pergi menonton komplot dan fathul di annexxe, sori zac....
gara-gara makanan sedap, murtabak, satay, roti canai,nasi berlauk serta gadis comel berbaju biru cair, merah jambu, dan oren dan tak lupa, ziana zain buat aku kenyang dan lupa..

tadi aku makan malam...masuk kali ni dah 2 kali aku teserempak dengan
kumpulan gadis batang. adakah ini destiny? hahaha buduh..

semua gadis batang rebonding dan sudah bertetek, rata-rata cup B
tak mau kalah..
pening nak fikir dan lihat. semua buat mata aku rosak. halkum sebesar buah zakar masih
mahu bertetek. itulah, semua salah penjual ubat hormon.
patut kita musnahkan dan bakar golongan perempuan bermisai..

ops tak boleh..

hehehe sebab ada ramai yang dilahirkan macam tu.

patut kita bakar golongan lelaki yang memakai seluar dalam wanita dan baju winnie the pooh.
buat aku hilang selera makan ..


haih.. teringat pada soalan sin chan ...
adakah malam dimatahari sangat sejuk?

7 comments:

Mohd Jayzuan said...

kan sini pun bayak gadis berbatang... hihi.

mollyjinxed said...

apadaaaaaaaaaa korang ni kannnnn

gadis berbatang lak

ahahha

alia detsiwt said...

ahahahhah is that what u call them now? owh my, horrifying!! owh anyone has any idea where that 'beauty sandha' person popped out from? that tops the horrific gadis berbatang list mann!!

lidah said...

alia :ha ha. rambut dia lagi lurus dari rambut alia.. rebonding to the max

beauty sandha... haha nehehe adui.

molly: ha ha ha siryes. diorg kencing masuk toilet mana eh? bediri ke duduk?

jay: aku paling x suka yang gemuk2.

mollyjinxed said...

kat ofis aku dulu ada sorang
dia masuk toilet duduk

hoho

alia detsiwt said...

if gadis berbatang insaf/taubat mcm mana? pakai tudung ka?

lidah said...

hahaha. semayang pakai telekung.
pakai tudung dan pergi mengaji