bual kosong

*perlahan aku hembus asap rokok nusantara hijau.

batang pertama aku untuk malam ni.

aku terlepas anak pontianak hari ni. sorry fyn. aku tengok wayang tadi.

30days of night .
pontianak segak dan seksi dengan black suite dan skirt pendek.

masih segar dalam telinga aku suara sumbang ketua jabatan waktu presentation semalam. mahluk gerun yang menakutkan pelajar-pelajar dungu di jabatan kejuruteraan kimia.

biasalah, kerja dia memang buat hidup orang miserable *sampuk dr intan.


hidung aku masih melekat bau arak semalam. masih lekat rasa loya. lebih busuk dari bau pussy kepam.

orang sekarang memang suka mabuk serta busuk. aku bukan benci peminum arak. tapi aku tak suka bau arak. biasalah.. tak semua orang suka bau busuk.

sambil pegang botol arak murah kehulu hilir,mata separa kuyu.. sikit pun aku tak rasa kau cool.
cuma aku harap kau lebih bijak dan tak bercakap dengan aku ketika mulut kau berbau lonkang.

cheers mate..




bila dah famous, memang semua orang pasti datang mengaku kawan.
... wabak.

7 comments:

paperheART said...

i like this:

biasalah.. tak semua orang suka bau busuk.

Fynn Jamal said...
This comment has been removed by the author.
lidah said...

hehe. oh da potong rambut?

mollyjinxed said...

i wonder.. apa kah komen yang telah didelete itu

lidah said...

oh tu la. sape punye komen kah itu pon masih menjadi pertanyaan

paperheART said...

jeng jenngg jengggg...

blom lagi potong... survey mengatakan 51% suruh biar mcm ni. ciss... ramai lelaki kata macam hantu... well, maybe i like scary and maybe i want to look lika ghost. wahahhahahahahhahahahahahahhahahah...

nak buat wambut mcm u lah!

lidah said...

ha ha sile2.... hahaha kerinting rock.