makcik cleaner india dan tuala oren

wuut wuut.
pukul 10am aku baru nak mandi. 2 kali orgasm buat aku rasa sedikt letih.
alamak. pukul 10.. aku paling tak gemar mandi masa macam ni. rasa tak gemar..
masa ni lah macik india berbadan gempal cuci tandas. sambil mop lantai pasti mata dia
jeling-jeling punggung seksi aku, lagi-lagi masa aku berus gigi.
setiap gerakan berus gigi aku dikiranya. uwhhh . aku rasa tercabul..
dulu macik indon slim-slim buat aku rasa gembira sikit nak mandi. sekarang ni,
adeh. risau seram sejuk seluruh badan .
risau kena terkam masa mandi, habis la teruna yang aku jaga.
owhh . sayang. dengan tuala oren polkadot aku jalan pelahan-lahan takut tergelincir
jatuh terlucut habis lah. free show. lagi-lagi lepas bercukur atas bawah.
hmm..
sampai ditandas, macik cleaner sedang menunggu sambil tersipu-sipu malu
tunduk aku masuk ke tandas. mandi. dan berus gigi secara serentak di bawah shower
kerana risau .

oh, tukarlah makcik cleaner lain. tolonglah.
aku berharap makcik cleaner esok lebih baik dari hari ini.

4 comments:

mollyjinxed said...

fewwwittt

lidah said...

uwhh.. ye mau? wewit

TheDato' Fazly said...

wahhhh... kalau aq pun takut camtu..

lidah said...

seram. kau tak tengok batang mop dia. ha ha