Just saying

Aku pernah cakap pasal benda ni,
Pasal perangai orang tak suka makan kat rumah,
Or kat rumah makan, kat luar pon makan lagi. Jenis tak kenyang.

Makan nasi xpe.
Ni scandal . Tak kisah lah lelaki ke perempuan ke.
masalahnya, yang halal ada dah.
Tapi tu lah. Macam kau pergi urbanscape. Air kosong ada je. 100 plus ke, jus mengkudu ke,

Haineken jugak nak
Apa benda lah.

Kalau kau macam ni
Tak payah kahwin
Jangan bagi alasan macam-macam
Tak de siapa taruk pistol paksa kau kawin dulu.

Takde pon nak marah siapa-siapa
Ni umum .
Masalah global

8 comments:

bukankosong said...

kdg kita manusia nih rasa pelik ngn diri sendiri

nape jd mcm tu?

sbb nk thrill ke?

Daliliaza said...

Ntah la.. Sakit hati
Harap aku tak go through benda ni

ash said...

lumrah dunia sekarang.. grrr ke dorang tak puas enjoy?

ash said...
This comment has been removed by the author.
Evagurl Izma said...

tak tau la apa masalah mereka yg berkaitan. psycho barangkali. huhu

Alyn Tahir said...

aku lg x ley blah klu yg xpuas mkn kt umah nk mkn kt umah org.

Anonymous said...

apa ko merepek ni..akU tengah risau sal bajet 2013 ni..gula naik kot wehh!

S,

lidah said...

S : aku byk duit. Gula naik xde efek pon