Tak sunat

Sorang prince tak baligh
Sorang lagi tongong macam tak sunat
Macam pundek nak bash bash kat twitter.
Xde masalah lagi serius ke lah hai. Aku laga kepala dua-dua mangkok ni.
Hadui la satgi jadi agong camne la hai

4 comments:

Anonymous said...

Oi mangkuk, lu jantan takde telur.Blajar skolah agama tapi pemikiran cam budak2. Umur dah tua pikiran kena waras. Satu hari kau akan kena padan muka.Jgn prasan la mangkuk, mangkuk berayun.

Anonymous said...

hehehe...Ooops

lidah said...

Ni anonymous ni apa masalah kau ni ? Haha emo tak pasal. Perasan apa benda ni? Adeh. Apa bnda yg tak waras ni? Tak pasal2 aku xde telur ni . Haha confuse

csuciani said...

gimik lebey anon ni