rahsia gelap

jadi saya ada rahsia gelap yang saya ingin kongsi.
waktu sekolah dahulu, saya kecil, kurus kerinting dan sering dibuli abang-abang senior yang rasa besar dan gampang. jadi, saya sering disuruh mengambil air, atau makanan di cafeteria asrama. tak kira sama ada mereka memberi saya botol air untuk diisi air suam ataupun cawan untuk diisi milo. yeah. saya pada mulanya naif, dan mendengar kata. seperti kuli saya pergi ambil air di cafe. ianya berlarutan sehingga setahun lebih.
bukan lah saya sorang je yang jadi mangsa buli waktu tu. Kawan saya najmi ismail kena panggil dengan senior sebab tak puas hati dengan cara najmi jalan. kimak . sumpah kimak.
jadi lepas setahun lebih saya decide saya akan balas semula pada budak-budak senior yang babi ini.
setiap kali saya disuruh ambil air , saya akan ludah dengan ludahan yang berbuih-buih ke dalam air mereka tak kira air milo, teh ataupun suam. jadi saya selamat dari dipukul dan mereka minum air ludah saya. double the excitement.
and as time goes, dan saya mencecah umur 15,16 dan 17 .saya tak suruh junior ambilkan air sebab saya tak mahu minum air ludah mereka.

9 comments:

Anisa said...

haha!perkara yg sama saya pernah lakukan pada kakak2 senior di asrama.
apabila mereka suruh saya jemur & cuci pakaian mereka.saya pijak2 pakaian tu sebelum dijemur.

tapi ludah2 tu tak pernah.
yg saya pernah buat,saya bubuh air paip

huhuhuhu

Anonymous said...

PADAN MUKA SENIORS GAMPANG!

afrohead said...

perkara biasa bila duduk di asrama. yang senior pembuli tu pun semuanya berasal dari junior yang dibuli.

lidah said...

Aku xbuli org :). Suruh apa pon tak. Hahaha. Aku abg senior yg ajak adik2 hisap rokok dan membenci senior form 5.masa form

Asyraf Azmy said...

hahaha lol

Nurul Khairunie said...

boleh dikatakan mengelak karma juga.

nerdy nadea said...

bukan ko da penah cerita ke? entry tahun sudah2? ke aku salah..sorry bro..

kaymalini said...
This comment has been removed by the author.
cendera jiwa said...

euw... rasa nak buang air milo dlm mulut ni