inventor

tuhan pencipta manusia dan sekalian alam
alexander graham bell mencipta telefon
karl benz mencipta kereta
wright brothers mencipta kapal terbang

ini adalah ciptaan, atau pencetus-pencetus idea.
mencipta sesuatu yang baru.
tetapi setakat menukar warna gamba dengan bantuan photoshop,
itu bukan pencipta, pencetus atau pun apa-apa.
sedarlah kita semua hanyalah copycat.
tetapi bagi membezakan seorang copycat dengan copycat yang lain,
ialah sedikit sentuhan sendiri. kelainan yang berani dia cuba.
siapa lah kita nak mendabik dada
berkata aku lah yang memulakannya,
konon kau bapa revolusi?
come on.

banyak lagi benda kita nak hirau dari lalat-lalat macam ni.
self-proclaim..
haih. terer sangat pegi bom israel lah.
fuck la wei. kimak betul


astaghfirullahalazimm..

9 comments:

Blackhunney said...

i like this post.=)

Zra said...

hmm...i pon!

Ayyman Rahim said...

I feel you!

KhairulAqmal said...

auuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu


akulah trendsetter!!

ilya syafeena said...

aku ada invent sesuatu..tapi takde sapa yang tau. he he

lidah said...

Tq babies.
Hai zra.
Blackhunney: tq
AR : touch me baby
KA: kau trendsetter aku groupies mas idayu
U invent apa ilya? Tahi mata?

cyrusdavirus said...

true

Chot Touch said...

tu lah.. semua nak mengaku pencipta/pencetus.. huh!

nina said...

i like the ending! :P