melaka









hey sial, awak ni pantat lah.. haha
tiada apa pun, saya main-main je sebenarnya.
ini adalah beberapa gamba lagi yang tidak mengambarkan negeri melaka.
saya tiada benda menarik atau lucah untuk di kupas .
mengantok, penat letih semalam masih belum hilang. plant saya dalam keadaan getir,
sikit lagi nak shutdown lagi sekali.

sketch dah siap untuk shooting hujan esok hari. 9 sharp sikit di rooftop BSN Jalan Ampang.
semoga esok sukses dan mengejakulasikan semua orang.

woot woot

siapa ada nak bagi saya tayar 700 x 28 c. boleh mesej saya.

6 comments:

-•»Á®ÐZMÀ®Ñ«•- said...

nampak macam amik gambar kat Angkor Wat..

Pet Shop Boys said...

Cun ah gambor awak ni...

Ayyman Rahim said...

Melaka!

*Idina* said...

All these pictures taken by you?

Beautiful!

lidah said...

thank you idina

MEWRA said...

melaka lawa kan? haha