nasi air restoren JR kerteh sedap

2 3 menjak ni, saya rasa seronok kerja.
seronok sangat. mungkin saya sedang cuba sedaya upaya untuk seronok atau saya menipu awak semua dengan statement saya. mungkin saya ikut trend orang kebanyakan yang sering menyumpah kerja yang mereka lakukan , namun terus kerja di tempat sama dan melakukan kerja yang sama bertahun-tahun.

balik-balik mengeluh benda sama.
tak bagus betul. apa nak jadi ni hei.
bangun-bangun.
tak suka blah, jangan bising dah.

...
oh ye, siang tadi meeting amaigad dari jam 9suku hingga 1245. amaigad.
lama. tuhan je tahu berapa kali saya terlelap dan menguap.
biological jam saya dah setting sejam sahaja. nak buat bagaimana.
meeting hanya sejam dan selebihnya maaf jika ada air liur saya penuh satu meja atau saya
angguk lebih dari sepuluh kali dalam seminit. saya kadang-kadang dah lost track kat mana dah dia bebel.

oh ye lagi sekali.. harini ada staff baru briefing kat bilik hamid. 2 laki 1 perempuan.
not bad. haha, company ni sejak dua menjak ni semakin improve dalam recruitment staff-staff baru. rasa segar sikit kerja...

saya lapar. sekarang. nak makan nasi air. nasi air di restoren JR berhampiran rumah.
nak keluar makan dulu. akmal dah tidur pula. tadi ajak pergi renang. tapi belum sempat masuk kolam akmal dah hanyut depan sofa.

nak keluar makan dulu.
nasik air yang sedak nanang

4 comments:

#23 said...

sedak nanang? amaigad. haha.

Remy said...

berat nanang laa mungg!!
bukan sedak nanang..
hahaha..

cyruscope said...

sedak giler!

nana said...

menanang nanang