ayam rasa pasir

BBQ paling adhoc dalam dunia. dalam banyak-banyak lokasi yang terang benderang.
zam ajak bbq kat kemasik. di kawasan yang takde lampu segala apa haram jadah.
haha. walaupun ayam rasa pasir. tapi masih sedap. nasib baik daging yang siap marinate tu tak rasa caca marba macam udang yang farok bakar. kalau tak, baling dah semua masuk laut
dengan set bbq farok sekali. nasib baik jabatan agama islam terengganu tak tangkap kitorg yang
berkhalwat ramai-ramai tepi pantai malam tu.

orgasmic sungguh.
orang kl mana boleh buat bbq adhoc tepi pantai macam ni, paling hebat pun tepi tasik atau swimming pool.






1 comment:

Chutra Padi said...

Bekas grill tuh berkilat lagik. Baru beli gamaknya tuh.