marahnya marahnya

harini ke kedai untuk tukar fork supaya muat roda tujuh ratus c.
malam ni i rancang nak pergi berjumpa fadzlan sebab i beli wheel set dari dia.
...
macam-macam jadi sejak kebelakangan ni.
i jadi sibuk, dok ghok.
hidup jadi bolok ghok

haha kagum tak?
semalam petang ke putrajaya ride dengan fad dan isteri.
then ke wangsa maju, rasa telur macam dah takde lepas malam semalam.

....
berita harini , buat i rasa meluat dan nak kelar pasangan kekasih .walaupun pada hakikatnya,
teman lelaki itu yang binatang, tapi sebab kebodohan perempuan yang berakal ikan emas, mak kepada mangsa. nyawa anak jadi taruhan. baling, campak, pijak.. budak kecil comel yang patut kita cium-cium belai. jadi mangsa kejam binatang. pukimaklu.

sama je dengan kes dahulu, anak kecil yang diliwat di dera bunuh mati teman lelaki emak mangsa. bodoh, kejam, jahat, semua sifat mazmumah dan keji semua ada.

kalau diberi peluang, orang macam ni yang kita patut ikat dengan bom dan hantar ke israel atau ke mana sahaja.. biar hancur .. berkecai hangus.
biar padan muka, pukimak sangat.

kalau rasa nak bertumbuk,
pergi pukul orang yang sama tinggi sama padan,
kalau nak liwat pergi lah liwat saiful bukhari,
kalau nak baling pergi lah baling pinggan,
kalau nak bunuh pergi lah bunuh nyamuk.

minta maaf, i macam terguris perasaan lepas baca surat khabar harini.
:(

8 comments:

pisey said...

aku bengang gak.gila babeng rasa nak ngamuk.

nak nangis :(

Othman Juliana said...

rasa nk lempang lebih kepada mak arwah, bkn pakwe maknya!!! **ada anak dgn pakwenya tu umur 1 taun lebih & skang ni tgh ngandung 4 bulan??? WTH~

paling x bleh blah, smua dok pakat nk tlong maknya. dpt publisiti meluas maknya!! such a *%^$#@

Remy said...

macam celaka..
gua rasa nak sepak bola kuat kuat
lepas baca berita neh..
kalu gua dapat brader celaka neh..
huuumm..
al-fatihah

Jarri said...

bolok wok,
bukan bolok ghok

S.I.D said...

rase cam sedih marah kecewa..macam binatang..bukan..bukan..memang binatang...!!!
celak...ish!

si buta warna said...

sekarang lebih byk binatang dari manusia di kalangan manusia sendiri.

mardotti zaaba said...

binatang pon sayang anak. ada kucing kat asrama aku ni, anak 5, dia jaga abes2. biar la dia xckup makan pon. ini manusia, bodoh piang mcm tu ja.

org kampung i ckp, beromen laju, suroh jaga anak bodoh pulak

abby said...

"Don”t blame me for my husband's crime and don”t blame me for what my boyfriend did because I never expected him to do such things ... he was so nice to Syafia Humairah in front of me and treated her like his own daughter,” she said in tears.