culik gadis india

aku tak tau kenapa, tapi aku rasa macam tak pernah baca di suratkhabar pasal seorang budak
india yang di colek waktu UPSR. 30 minit sebelum paper bermula. kemudian ditemui, dah busuk, badan berulat, diikat, nampak kesan darah pada alat sulit, badan cedera lebam-lebam, mata dan mulut diikat.

kejam sangat ni kalau nak cakap binatang yang buat.
sebab binatang membunuh untuk makanan je.ni teruk lagi ni.

aku dapat foward gamba-gamba kekejaman tu, tapi aku rasa kurang sesuai untuk aku kongsi.
kejam sangat. sangat. serius.!!

bodoh. tak habis-habis. kepada mak bapak, jagalah anak baik-baik. pada gadis-gadis, jangan
sesuka hati kehulu hilir melulu seorang diri. zaman sekarang tak macam dulu, di mana masturbasi je dah cukup untuk puaskan lelaki-lelaki loser, sekarang merogol kanak-kanak dah jadi macam satu trend. hmm.

jaga diri .

18 comments:

KePOMPOM said...

suka intonasi entry kali ni. kalaulah semua lelaki loser berpikiran rasional. huh.

capullet360 said...

tu semua haram jadah.

mireya said...

susah ada manusia nafsu binatang.
and you sound sgt caring.

oh i surely will take care of myself.

J u l i a 。.゜✿ said...

=(
nak tengok jugak,
juliahoneyshakes@hellokitty.com

please. thankyou.

lidah said...

ada ke email hello kity . comel nye

lidah said...

veri gud mireyaa

Mohd Jayzuan said...

Gila!

kuch said...

kenapa budak kecil jd mangsa?
kenapa bukan pelacur2 jalang yg menjadi mangsa?

miss eLyA =) said...

rogol budak mmg tgah trend. bodoh btol.. benci.

thanks for being so caring. love the 'jaga diri' part.

=)

makchu said...

pelacur pun perempuan, makhluk Allah..tidak perlu untuk mane-mane makhluk Tuhan kuch.

seseorang said...

kalau ade pic okeh kot...
kejam btol mannusie zaman skarang..pelacur murah bersepah kat..
tapi nak budak gak..

seseorang said...

nak tgk gambar jugak..layz_blur@yahoo.com..
please....

iyan said...

jom beli pistol?

far said...

sekarang kes mak joined the drama.watefak

Anonymous said...

nak tengok juga.
naninot@gmail.com

tq

SUXX said...

Jom berpersatuan.

PAP said...

gadis2 berhati-hati la selalu.
hidup kamu sekarang semakin mencabar
dengan populasi makhluk durjana semakin meningkat
maka gadis2 perlu bersedia sentiasa
jaga diri kamu.
jaga adik perempuan kamu.
jaga kakak kamu.
jaga kawan perempuan kamu.

perempuan selamatkan diri kamu!

lidah said...

masuk pengakap jom suxx