2nd day puasa di terengganu

puasa harini not bad, i buka nasi arab dgn betis kambing yang housemate i bawak.
panas satu badan ..kalau di rausha boleh sekali kan dgn teh arab , baru neutral, tak pun babrican lah at least... ini balun dengan air kelapa, memang tak boleh dimaafkan langsung.

terima kaseh. i demam harini, sesema, batuk semua ada.
mesti sebab office sejuk. tak faham i kenapa suhu bilik di pejabat perlu sampai 18 degree c.

haih . apa-apa pun, i belum ada lagi juadah favourite untuk buka kali.
dah 2 hari balik lambat, hampir-hampir tak sempat nak beli makanan.

I nak tidur. malam ni kerja lagi.

3 comments:

buaya said...

salam ziarah...

dijemput menjadi follower sy yer..

http://www.buaya-merah.blogspot.com

Lelaki Akhir said...

jemput jd follower?aduh mcm2.

lidah said...

haha tu la. hahaha