berjanggut lah awak sherry


so otak saya yang dalam keadaan perlahan ini tak mampu menjana banyak imej berkualiti tinggi.
lagi-lagi setelah dihantui dengan kemalangan badan putus terbelah dua di lampu isyarat di hadapan pejabat. terbelah dua seperti ikan yang orang jual di pasar pagi. half2, kepala untuk makan siang kaki untuk makan malam nanti.

dah lama saya tidak menulis sebarang bentuk kutukan , fitnah dan tomahan.
nak practice untuk bulan puasa. sekarang dah rejab, puasa dah ganti habis?



di tempat kerja saya ada orang sanggup menipu-nipu untuk pergi ijtima' antarabangsa di nilai tu.
haha.
itu ke orang panggil tipu sunat? hehe. manusia , macam- macam .

6 comments:

sarah al -idrus said...

tak abis ganti lg weh.
hais..

ceh,tipu ,tipula.adeke tipu sunat kan.hehe

Thumbnail said...

ikan mana ada kaki
hahahhaa

spidergirl said...

kenapa berjanggut?

y u z said...

oh yup.
sekarang saya sudah bermukim di kelantan. pensyarah2 uitm ni pun ramai yang M.I.A tiba2.

tia said...

tinggal 5 hari!
owh my tuhan.
mesti boleh buat..

oto said...

ada ada je kareem.