dato' tok hang

dulu shah rukh han, sekarang sudirman pulak. ishhh
harini Allahyarham sudirman dapat anugerah Dato' dari sultan pahang.
mana tahu mungkin esok arwah nenek I ada orang bagi CRV ataupun kereta api.
arwah moyang you ada sultan nak bagi pangkat dato' sri.


haih. sudah la.
tak relevan langsung.
kalau nak bagi. banyak lagi orang hidup ..
tak perlu nak gali kubur orang yang dah lama takde untuk benda yang tak seberapa macam tu.
please lah.


shtoopid.

you all ni.
itu lah. makin tua makin dungu.

9 comments:

HaNi said...

sangat setuju dgn kamu

msYuz said...

tengok jelaa sapa yang bagi anugerah nye pun.

Lea Jamal said...

p.ramlee tu?
bila dah meninggal, sebutir bintang apa jadah haram. bru nk dato, tan sri lah. apa lah. huh, org tu pon dah tk ada, buat apa?

tak paham.

Intan Noorazlina said...

agree...

Anonymous said...

biar le, jgn le dengki sgt2. nnt dia bg le kt u pulak..

fezaL Mohd said...

hahaha sokong.

sarah al -idrus said...

im wondering. yg dh mati tu kan,elaun dato' kan dapat kan.so dpt kat sape?

bodo. buang duit.

Ayyman Rahim said...

Nanti bila 10 tahun akan datang, rasanya semua tempat dah hampir semua orang dah jadi Datuk. Lepas ramai sangat Datuk, nak Tun pulakkkk. Haa

Sang Perwira said...

p.ramlee dpt je mcm2, tp tk dpt pape pon.
masa anak dia meninggal, arwah nasir p.ramlee, mna ada spe2 tolong.
artis2 veteren je tolong trmasok nenek aku.

diaorg bg nma je, tp tde dpt apa pon. at least tolong lah anak2 p.ramlee.

kan dh lari topik. jaja