kalah sekali bermaksud kalah selama lamanya

kata pepatah, gagal sekali gagal selamanya.
itu yang aku boleh kaitkan dengan perlawanan bola sepak malam tadi.
walaupun tak tonton kerana tiada rasa berahi aku pada bola yang disepak-sepak.

rancangan aku untuk cuti terbatal disebabkan fan-fan MU yang terlebih dahulu apply cuti dan senior. baru ingat nak berehat-rehat terpaksa kerja.

haih.
keluar result semalam aku sanggup menghabiskan kredit untuk mesej kepada beberapa orang yang menyebabkan aku terpaksa bekerja malam ni.

"hai abang , bole berkenalan? saya dengar mu kalah 2-0."


8 comments:

afan said...

aku gembira mu kalah

KhairulAqmal said...

haha. kalahh.....!!

susudalambotol said...

boohooooo! gembira gila MU kalah ;)

Anonymous said...

pendengki pendengki yg berjaye korg nieh!!

~vee~ said...

Padan muka MU. peminat lebih yeye dari pemain. ntah pape la.

iamstradust said...

tahi!

T.E.M.B.U.N said...

huahuahauuaha
relax relax
musim depan kita tgk la
cik vee and puan Hidd
apa kata anda tentang man.city?

lidah said...

lets partayyy