saturday morning




jadi yesterday night wasn't so bad.

layan kan saja. sambil duduk layan rokok dan nescafe jam 3 am, tiba-tiba shazril, seorang operator berumur 28 tahun tiba-tiba pegang rambut aku dan gulung-gulung..
suasana jadi sepi 2 saat, semua orang mata terpaku tengok shazril dengan aku.

tiba-tiba shazril memecah keheningan ,
"mu camne mu buat jadi macam ni? , mu hari-hari tidur mu sapu krim lepas tu mu gulung-gulung ke?"

semua gelak sambil membuat gaya lasak membaling cawan kearah shazril. gaya je, tak baling pun.


sambil gelak aku jawab " natang ... haha.. aku biar je, takyah sikat, guna jari je .. hahahaha"

segar terus aku walaupun berada dalam zon berat .tak cukup dengan itu, dia tak sudah-sudah bertanyakan tentang keychain alat kelamin yang fad bagi tempohari. hehe...

so, kerja malam semalam agak seronok juga.
waktu mengantuk jam 1 ke 4 am boleh diisi dengan berbual-bual sepuluh minit di kawasan merokok sambil menghirup nescafe. dari aku duduk rumah layan babi selongkar tong sampah.
tak seronok pon..

sambil berpuas hati dengan malam tadi.
aku dapat balik dan tidur dengan lena dari jam 730 hingga 930 am.
aku terjaga orang call. lepas tu tak boleh tidur dah.

biasa lah, aku memang sensitif dengan getaran.

5 comments:

melon. said...

kali ni orang call ckap yang bukan2 lagi.? hee.

J MAIDEN said...

tnye la fad, mana dia bli keychain rare tu. aku nk beli jugak. haha

ロザリザ said...

hi saya stalker.

detsiwt playgrd keeper : said...

LOL. saya sensitif getaran juga. demm la!
anyway, my friend is there already. today (sunday) first day keje ;P

Jarri said...

bergetarr..