run forest run


awak tahu apa masalah paling besar dalam hidup saya?

memilih saiz kasut. saya tak pernah yakin dengan saiz kasut dan sering kali memulangkan kasut dan tukar saiz lain kerana tidak berpuas hati dengan saiz.
besar sikit atau kecil sikit. mungkin kerana tiada siapa yang pernah ajar cara memilih kasut.

kasut yang sesuai sepatutnya jari kaki sampai hujung depan, ataupun tepi kaki tidak terlalu ketat. saya tidak faham langsung.

jadi kerana semangat untuk joging saya datang, saya bercadang untuk membeli kasut joging yang sedap. dah berapa hari saya beli, masih tidak ada peluang untuk joging, jadi hari ini, saya masak makan malam sambil memakai kasut ijau ini.
ketika saya berjalan menuju ke peti sejuk , rasa seperti ringan dan hebat.

esok nak bangun pagi, joging. wuh

12 comments:

Youjie said...

Ok...
gambateh yok 4 2molo mornin ye~

hairdo said...

biar betul awk pakai kasut tu time memasak?nice~ sungguh..=)

nia salina said...

nanti kita pi jog 2geder geder a ;)

Razaisyam Rashid said...

dah tiga bulan aku lari tanpa henti ni

Jarri said...

amerika la ko ni. pakai kasut dalam rummah.

moqh said...

aku kaki ayam jek..

ロザリザ said...

kasut mahal. fuyooh.

IY.LEEYA said...

karim gila. dan kaya. kasut jogging pun nike. beli je la PALLAS.

azimpuch said...

shit meng,
semat gile kasut mung

ochs widdle said...

cumel gila masak pakai kasut begitu.

haha

miss capricorn said...

excited tahap dewa nak joging nampak...aku joging atas katil je ..lg best

lidah said...

hairdo : haha saya pakai kasut jalan satu rumah
nia: jjommm jom
isyam: oh sayang, patut lah badan u bau peluh
jarri:biasa la.
leeya:ceh, aritu org suroh beli palas tamau, tahik.
azim: striking, bila lari sume org tutup mata sikit
ochs : biasa x pakai kasut lagi comel