terengganu kuala lumpur singapore bangkok




jadi hari ni aku kerja lebih masa dengan IKHLAS. maksudnya tiada kira overtime.
gara-gara perlu belajar tentang shutdown. nasib Atan belanja Sata dengan pulut lepa.
very nice.

hehe. jadi aku agak excited untuk 17 haribulan. aku heret fad potopelir ke singapore untuk satu assignment wedding. nikah pada 18 april. dan 19 april, ahad balik ke kuala lumpur. huhu.
kemudian 20 april balik ke kerteh untuk plant start up. dan 1 may ke bangkok untuk bermain payudara palsu. Atau mungkin hanya lihat atau pun kedua-duanya ataupun tidak pergi tengok pon.

Tapi harini di pattaya sibuk dengan tunjuk perasaan. harap-harap bangkok selamat untuk ladyboy menari tiang.


Aku tak habis belek lagi peta bangkok Adli bagi semalam...
apa yang boleh buat di singapore dalam masa 3 hari dan bangkok untuk 5 hari?
wuuu.. rama-rama di dalam perut.
biasalah, jakunnn

11 comments:

Zulfadli Zainal said...

haha.
fotopelir.nice.

a i n a z i a n a said...

aku dah malu la ini macam. maaf sebab terlalu bengap.hehe.bole tak masukkan aku kerja kat sana?aku bakal mengganggur ni.heh

lidah said...

hahaha bole2. hahaha anta la resume cepat2 yang

a i n a z i a n a said...

adakah ini sirius?ke nk aku kiciwa dipermainkan saja? heh

iamstradust said...

nak laksa singapura boleh?

laksa thai pun nak jugak

awak datang kl mari lah lepak..main pegang2

lidah said...

saya bukan la bos mahupun hiumen risos. tapi cik anta la resume kat opis saya. pastu anta kat petronas klcc skali.. yeh

ok. ade ke?
knape aku xpnah dgr. kote la isyam
ok. kite pegang2 ok.

ojamoja said...

now i get it, bangkok dan gambar terakhir.

mmm ok.


what should u do in bangkok.

naik gajah.

Jarri said...

aku nak makan sata. kirim kat aku wei.

Al fageerah said...

aku pun akan ke bangkok. tapi bulan 8 nanti la. harap2 dah okie. nak pergi prathonam market. beli belah skit.

a i n a z i a n a said...

baiklah incik lidah.kalau saya dapat kerja kat sana saya tak lupa untuk hubungi awak.hehe

lidah said...

bagus2. jgn lupaaa.
sila la anta resume cepat sikit