cirit birit is not nice


hari ni aku cirit birit yang tak berapa serius.
jarang-jarang lah, but still.

semua gara-gara sardin dengan 7 biji cili padi .

housemate : aku rasa nak best , kita taruk 8 biji.
lidah : jangan, haritu, kite kan dah kena.
housemate : ala, baru sedap..
selepas bertolak ansur, aku akur untuk taruk 7 biji cili padi merah kecik tu.
lidah : ok, 7 is my favourite number.

haha. layankan .
aku dah cakap. seeeeee...

dah la esok ada industrial fire training di Santong. salah sebuah daerah di terengganu.
tempat jin di tendang-tendang.

aku harap bila api marak, fire estinguisher aku x activate secara automatik.
kalau tidak.

habis.

aku masih tak boleh terima kenyataan aku dah tiada di perhentian yang wonderful.

haihh

11 comments:

wawabescoot said...

ala i suggest u use pampers orang2 tua tu'
dunt forget to buy it senang u nak berak cirit ke ape ke kalu urgent'
hahahah.

lidah said...

orait. noted.
i pki panty liner. hope boleh tahan

Op said...

haha..nape tak amik pki pad trus bro..amik kotex style punye..rse remaja sikit..hahaha..haduih

lidah said...

pad besar sgt, g string i tak banyak ruang

Nani said...

haha
yup
not nice at all

sheikh mustafa kamal al aziz said...

seronok melayari laman blog saudara...

tahniah!!! gambar sungguh cantik!

sila layari: http://sheikhmustafakamal.blogspot.com/

tq

doloh m.n. said...

dekat santong aku jumpa jin yang pakai g string..

lidah said...

sheikh mustafa : thnax
doloh : kat santong hantu pon xnak duduk. hantu-hantu yang xdpt rumah sewa kat kerteh je pergi sana

wawabescoot said...

panty liner'
is not suitable ah for u'
hahahaha.

Gades Manja said...

dialog kat atas tuh sama mcm aku dgn housemate.
kami bukan takat cirit birit da,
buasir terus;

lidah said...

xpe. i dah biasa dgn panty liner