2 hari untuk mati


gambar masih tiada kaitan dengan entry




in life.
kita ada 2 hari sahaja. bukan 30 bukan 60 dan bukan 3.

yesterday and today
so live life to the fullest.

i have to do what ever i must now.


say thanks to my mom and dad everytime i finish eating.
salam tangan dan cium pipi setiap kali nak keluar rumah.
jangan segan untuk cakap 'i love you'..
kalau duduk jauh, selalu-selalu call, and selalu-selalu balik.


this is the least i can do.

sebab,

siapa kata aku ada esok?
----------------------------------------------

15 comments:

art:tech said...

kenapa ko suke bagi ayat2 menyentuh perasaan sejak akhir2 ni...damn.

lidah said...

haha. aku period

melon. said...

adoi.sadis.

kupaslaroren said...

sangat insaf bile baca..bagus :D

Shitworker said...

wah. ini adalah kali pertama aku dengar orang bersalaman dgn ibu bapa selepas makan.

alhamdulillah. satu tingkah laku yang betul-betul baik.

lidah said...

aku x tulis pon bersalaman lepas makan. hehe aku cakap thanks je.

Anonymous said...

tersentuh lak rasa hati bila baca...


-angel-

emma songall said...

owh.
so full of meaning.
tersentuh.

chykeenzachary said...

Shitworker;

selepas makan say thanks la bro..
nak kuar umah salam cium tangan..
apola...

huhu.. ko wat aku bc dua kali post ni.adu..jem3 hahhhaha...

cHoki2BeSt said...

Wohoho..indah frasa kata kamu..ringkas..tetapi gah dengan unit-unit kesedaran :)

mardotti zaaba said...

ah aku takut dah.y hav u been so melancholic lately? what happend? damn this is so frightening. ko ok?meh aku nyanyi2 kat ko kasi tak sedih

John Iverson said...

Nice....

kecik said...

meaningful

lidah said...

thanx darlingss

tia said...

semalam aku hampir mati.
kelmarin dan minggu lepas.
tapi ajal aku mungkin belum sampai jadi aku setuju dengan entri kau.