cara-cara orang hodoh mencari pasangan


dugong . rambut, tinggal kenangan


penjaga lori

(gambar-gambar ini tiada kaitan dengan entry)

dalam keadaan negara yang membangun dan globalisasi sekarang,
ahli saintis telah berjaya mengenal pasti cara-cara untuk orang hodoh
untuk mencari pasangan hidup dan pasangan di ranjang.
mungkin kerana terdesak dan kerana tidak mampu
mengorat gadis-gadis yang dijumpai secara bertentangan mata,
maka terpaksa menggunakan taktik serangan hendap.



taktik 1.
membuka akaun myspace dengan menggunakan gambar-gambar profile manusia-manusia lain yang lebih rupawan dari diri mereka sendiri. lalu bercinta melalui internet dan sering menolak jika di ajak untuk berjumpa. hanya berhubung melalui sms, phonecall , myspace dan ym.

taktik 2.
mencari nombor-nombor telefon dari majalah mangga, urtv, e-ring dan sebagainya.
taktik 3.
menghubungi gadis-gadis kenalan masa sekolah semula, dan menghantar mesej-mesej seperti "hai, ni siti kan? kenal tak i, yang duduk belakang u dulu masa darjah 3. u pernah ringan-ringan tak?"
ini semua nampak aneh, tapi itulah yang semakin menular dikalangan masyarakat hodoh kelas rendah. kerana kalau mereka kaya atau mempunyai kecantikan walaupun sedikit, pasti taktik-taktik geli ini di jauhkan. ia membuatkan mereka kelihatan lebih hodoh dari keldai dan busuk dari kentut dan bau kaki encik kamal.








13 comments:

pelumba kereta kelisa said...

haha, betul betul.
a while back, i received a message, something like this.

'hey, you dekat mana? jom main hisap-hisap malam ni.'

sumpah bodoh gila.

Marzuki said...

kat channel astro pun leh gak = @15

Pewaris Reformasi said...

pergh, gua kena baru2 ni...

HKY said...

rofl, ada lagi satu: beli nombor baru, pastu buat2 salah nombor.

btw, just passing by

deedlebag said...

fuck fakers.

misshetrek said...

gile ohh mcm tuh.

lidah said...

wahida: gile ah main hisap-hisap. ntah-ntah akim main2 .

marzuki : mesti kau sllau buat.

PR : biasa yang buat camtu laki, kau kena laki jugakke?

nani allen said...

nama marzuki selalu keluar kat astro @15 asyik duk buat tangga je. ahahahaha

orangorang said...

bengong....salahkah jika mereka hodoh??? hahahah

lidah said...

nani : nani pon layan astro @15, tau je marzuki buat tangga.

Lup-duP said...

ahaha abg a, bengang gamba kene rampas ker?? alalalalala ciannya die ... bukan abg am pon same ker ?? dok menampal stiker tut tut bun kat sekeliling UPM ?? tarak keje ker?

Anonymous said...

hahaha.
bes doh blog ko.
aku baru jumpe td da tergelak2 bagai dirasuk.
bagus!
aku akn menjadi silence reader ko no 1!!!

Muhammad Yazid said...

HEY.. IM NEW IN BLOGGING..
BE MY FOLLOWER PLS..=)