terengganu

terima kasih kepada jiran filipino saya .

yang on wifi nya tanpa password. dia buat hidup saya lebih banyak makna.





hari ni , macam semalam. study plot plant, pid digram dan process flow diagram,

selasa depan ade presentation untuk encik omar.pening pening.


apis :

"aku beghenang benghenang, tak jumpa-jumpa pantat, dah 3 meter aku beghenang,
tak jumpa pantat sampai bedengung tlinga"

kenapa cari pantat dalam tasik?

pantat= dasar

hehe.

15 comments:

Perempuan Jomblo said...

aku cuba buat ayat lain.

Di pantat hati ku. Aku menyimpan rasa gundah yang maha dalam. Kau memang pantat lelaki yang tidak mengenang budi.

layan gak ni.

*bulan 4 taun depan balik tak?

kikiEy said...

hee..
luas makna ny itu:]

jasmin said...

erm. siot ah ko

ainifairuS said...

bkan ke bunyi nye..
"patak?"
ta tao plak aku ejanye mcm tuh..
emm..:D

fad said...

kau mmg pantat kote.aku bgtau jiran kau suroh dia pasang password wifi dia.

lola said...

muahaha sangat pantat je rasa

lidah said...

pantat tapi sebut panta'
aku rasa la peos

lidah said...

jomblo : entah a, x sure lagi. nape weh?

kiki: hee
jasmin: aku dengar je do org cakap
fad: hahah dia x paham bahase mlayu. xpe2 kau ckp le

fad said...

xpe.aku ckp la dalam bahas filipin.aku pandai apa

Alyea said...

em. dasar dlm bhs trg 'patak'. sebutan seolah dengan dua t,'pattaq'.

jadi, mcm mn boleh jadi pantat?ha-ha.

Jarri said...

pattak la.

gile ko.

lidah said...

hahaha. aku denga cam panta' hahaha.

atheera.akem said...

kampung di terengganu tapi serius tak penah tahu pantat=dasar








*hairan*

Wan Adams said...

haha..lucah.

lidah said...

haha man lucah. tabogel pon.