hari jumaat adalah 26 haribulan

siapa kata cirit itu tidak bagus?

dengan cirit berlarutan, perut akan habis dibersihkan dari semua toksin.
semua benda akan di kosongkan dari dalam perut samada lembik ataupun
cair.
setelah perut sudah kosong dan bebas dari toksin.
anda akan merasa lega.

pastikan anda makan untuk cover semula bahan-bahan yang telah keluar.

mengikut kajian para saintis, tahi yang sihat adalah bewarna kuning kepisangan.
di mana, jika kita perhati, rata-rata warna tahi individu adalah bewarna kecoklatan.
jika kuning pun, mungkin dari warna jagung.

oleh itu, setelah seharian cirit. keesokan harinya, setelah anda pulih seperti biasa.
sila perhatikan warna tahi masing-masing. tentu bewarna kuning kepisangan.

jika anda dapat melihat warna yang sama dengan yang saya alami.
maksudnya, kita telah sama-sama berjaya membersihkan perut.

oleh itu, at least sekali dalam sebulan, pastikan anda makan
makanan yang telah tamat tempoh ataupun boleh mengakibatkan cirit birit.
kerana ia akan membantu dalam membersihkan perut anda.

jadikan ia trend masa kini.

4 comments:

Sarah H said...

I wont treat myself to an expired food.
Berak tu memang sangat bagus untuk badan.

mollyjinxed said...

awal bulan puasa aritu aku pn kena la cirit birit

budak ofis aku pon sama

dekat seminggu weyy.. trauma betull

penat ulang alik ke toilet

haishhhhhh

Littlesilence said...

setiap bulan..saya mesti alami masalah ni :)) hahaha.. perut dah lali..en. Jam pon da bosan tgk muka saya..

Anonymous said...

adoi...aku baru pas cirit... sebelum men cirit, seksanyaaaaaaaaa nk kasi cirit, perot mcm hape terpulas2...ergghhghgh... tp mmg leeeegaa lah pas tu (best betul bace posting ni yg kata cirit tu bagos) tapi bukan selalu he...