indie day

mengira hari ke 31 ogos. maybe lepas ni orang tak panggil independant day, mungkin tahun ni indie day. yelah. indie kan cool.

semua berebut nak di label indie. tshirt wording pon, 'i love indie music', 'support indie music'; i love indie' ..pandai dah semua orang pasal indie nih. tak indie tak cool. sampai aku dah lost dalam maksud indie tu.

indie tu ape dah skarang ni? sefaham aku indie itu adalah gerakan bebas yang tak terikat pada label. tu je yang aku faham. maybe salah. sebab aku makin tak faham.

apa-apa pun, aku masih tak nampak poster, bendera or apa-apa persediaan untuk indie day tahun ni. maybe semua sibuk dengan menu terbaru yang pernah popular tahun 1998 dulu. 'sodo-mee' .(kalau tak paham baja laju-laju berulang kali)

hehe. funny funny

1 comment:

anti toksin said...

indie maksudnya, bodoh.

budak indie=budak bodoh
muzik indie=muzik bodoh
tshirt indie=tshirt bodoh
indie day=hari bodoh
india indie=no comment

haha

sekarang ni privilege of being independant dah jadi karut.overrated.