schlumberger

kadang-kadang sebagai scholer petronas rasa seperti kena sumpahan.
curse. aku terikat dan tak boleh buat apa-apa.

kalau mampu bayar lump sum sebab breach contract , memang aku lari je.

haih.

sebagai pelajar kejuruteraan kimia, bekerja dalam industri oil and gas, memang
jadi idaman sejak aku mula pilih kursus ini.

starting schlumberger 5000 + 40% = 7000
haih. itu baru kat kertih. hanya kerana alasan hanya ada satu mcD .

haih. kalau Sudan = usd 4800 + 70% allowance . haih. dah 30K satu bulan.

sampai termimpi-mimpi aku . tidur dengan duit. haha.

hai. petronas. cepat laa sikit.
aku dah mula miskin ni.
gara-gara 2 orang yang tak tau malu.
menyusahan hidup aku.

kawin nak mahal-mahal.
nak bayar duit album pon skarang dah xde.
haih.

4 comments:

qal said...

sigh.. itulah reality bile makan duit pet. terikat. dulu2 senior2 aku ramai terlepas, tapi nowadays pet dah gile2 pegang dak2 skoler so kite dah taley lari dah. wargh.

rezeki..

lidah said...

haha. rezeki. pet gaji sikit laaa.

waaa. haih. kawan aku dah selamat dah lari. schlumberger bayarkan saman dia. babi lah.

keje kat egypt.cis bai betul

m said...

kaya gila gaji cmtuh.. dapat egypt lg..

haih..

aku da tatau nak maki apa dah apsal derang lambat sgt.

ha weh, abg berperut(dan mungkin berbulu di perut yang bersambung dr misai)dah dapat.

lidah said...

dapat mana dol?