kurang hajar

seriously, aku boleh jadi rude, dan very rude seperti super bitch. and i can spit on your face without realizing yang that is your face.

aku bukan la supporter atau groupies yang rela ikut kemana saja mereka pergi.
tapi sebagai kawan. kadang-kadang, aku rasa manusia boleh jadi bodoh tanpa kawalan. sangat bodoh. seperti di lahirkan tanpa akal. aku tak tahu nak rangkum kan mereka dalam golongan mana.
dan sibuk mencari salah orang lain untuk mereka pijak, ludah , kencing.
iyelah. semua seperti menyembah myspace. ikut. bila orang ramai fuck. ye, fuckkk..

bila orang ramai pakai, yeee pakaii.

dan aku juga boleh kata, aku lagi bagus dari kau.
aku lagi pandai dari kau.

or at least aku cuba untuk jadi pandai. dan bukan sibuk membodohkan orang lain sehingga
tahap akal sendiri lupa nak sukat.

ayat aku pada si lancau tu.
memang , aku memang bagus daripada kau.

si lancau tu balas.
haha...
ko silap loo,ade lg org yg lg bgos drpd ko..
bkn ko sorg yg bgos...so xyh r nk bngge2 n riak2 keyh..klu kne tembak pon mati gk..
keskeskes..

aku balas lagi.
memang la ramai lagi yang lagi bagus dari aku. tapi bukan kau lah.
blaja dulu habis2. ni la, skola x abis, nanti silap2 jadi mat rempit.

dia balas lagiii.
cube r try tembak dr sndri tgk..klu brani r..xyh tembak,
pkai pisau pown buleh..
xsmestinye org yg berpelajaran jew blh bjaye..ko kne igt jgak..
ko igt ngn deggree ko 2,kire dh bgos r...
2 nmpak pic ko tuh..ko g blaja ngn cigu tuh..
,bru kene sembo sket naek hangin..
xthn lasak sunggoh..mudah pecah..hati kaca..kaca murah plak 2...

keskeskes...

..

last aku balas..

haha ha. zaman sekarang, pelajaran je yang boleh buat org berjaya. kau ni memang kelakar. kalau bodoh, x belajar, kau nak jadi ape?

kau nak keje ape? cuba cerita sikit?
nak jadi polis ?

ha ha ha

memang aku bagus pon. at least aku cuba untuk improve diri aku.
dari orang yang x belajar. kau? dah belajar setakat mana?

aku boleh terima kritikan orang, kalau aku rasa lojik.
ni tak.. kau tgk balek ayat2 kau kat comment tu.
macam xberpelajaran .

tolong la.
pergi skola belajar rajin2.
muka dahla hodoh . bodoh lagi. ish.

aku tau aku kejam.
tapi aku benci orang bodoh.

4 comments:

gdsjht said...

siapa? bagitahu awin cepat. buzz ym!

mollyjinxed said...

betul tu.. sapa tu.. meh sini aku pukul

qal said...

eja degree pon salah. sengal mendap punye rempit. haha

Jsmn said...

penah dengar tak --> muda muda tak nak mati, dah tua menyusahkan orang